dinsdag 26 juli 2016

Ruige noorderling

Een maandje of 2 geleden, nog zeer recent dus, heb ik een website gemaakt. Met hulp van Marion van "Marion maakt" en `Lots ideas of Marion", ben ik stap voor stap haar info gaan gebruiken en toe gaan passen.
Ik had al een naam in gedachten wat zou linken naar mijn werkstijl(voor meubels) namelijk: Rûch, wat ruw of ruig betekent, in het Fries.
Maar dat was niet zo bruikbaar, zo'n dakje boven de u, ook nu met intikken op de laptop weet ik het niet toe te passen. (Ik herstel de tekst dan ook op de blogger op op de I-pad.)Maar de uitspreekvorm [roeg] wat bovendien ook nog eens Gronings is, was een betere keuze. Dan gaan kijken of er een domein was.
Met de toevoeging van "design" was er nog een nl beschikbaar, dus die maar vastgelegd.
Aan de website bouwen met Wix.com is ideaal, zo eenvoudig en duidelijk, met een paar dagen had de website al vorm.
Foto's zogeplaatst! 
Vanaf nu dan ook maar proberen wat meer te schrijven en te laten zien!
Nu alleen nog bezoekers aantrekken.Je probeert wat uit en soms moet je wat veranderen. Ik had op de website ook korte blogs gemaakt maar kom terug hier, op blogspot, omdat ik dat op mn Ipad kan doen en sneller wat kan plaatsen. Het is ook bekender en makkelijk gelinkt aan Facebook. Trial and error.
Ondertussen heb ik ook de creaties en hobbies geplaatst ook van Muldermans want uiteindelijk willen we later hier werk van maken, nu is het meer een portfolio. Voor volgers, verzamelaars en andere ruige creatievelingen en dan niet alleen uit het hoge Noorden.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer bent gaab bloggen Susan en Blogger is inderdaad een fijn programma om mee aan de slag te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was alweer een tijdje geleden . Maar het is ook even uitvogelen wat het makkelijkst werkt. Bovendien is bloggen en foto's layen zien toch de manier om bekendheid te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen