zondag 16 april 2017

Hype-sensitief

Eenmaal een paar dagen verstoten van Instagram en Whatsapp, word ik gedwongen mijn tijd te vullen met wat zinvollere dingen. Opruimen,schoonmaken dat moet dan nu maar even en ja het schrijven van een blog. Here we go again...
Ik mis het: Instagram. De leuke foto's vooral van de mooie, kleurrijke interieurs, maar ook prive belevenissenen en de humor van de evenzo kleurrijke mensen.
Vorige week zaterdag heb ik er 17 mogen ontmoeten tijdens een tripje door Groningen, geweldig was het! De vrouwen te ontmoeten en een aantal leren kennen, die je meenemen in hun wereld dat is gewoon gaaf. Op Instagram zie je hun creatieve kanten maar ook wat in het totaalbeeld hip is of juist helemaal niet.
Ware hypes zijn cactussen en vetplanten, riet en rotan, palmprints en flamingo's, arcopal en brabantia, wit met felle kleuren of juist pastel, geometrie en letters, versleten en oud, vintage fisherprice en Monchichi, ga zo maar door.
Voor mij betekent het niet alleen herkenning maar des te meer wat ik dan juist vooral niet meer hoef.
De arcopal bekers met rood/oranje bloem bijvoorbeeld. Ik beperk me tot de bekers met dripping, bruin/groen/oker... ben niet zo gevoelig voor hypes. Hoewel..
Op Instagram is er niemand zo populair als Tony.  Wat valt hij goed in de smaak bij vrouwen zeg! Ze maken de mooiste,gezelligste foto's met hem erbij.Hij heeft namelijk verschillende kleurrijke jasjes, nou hip en hype, twee voor de prijs van een.
Nou kan ik stoer doen en zeggen dat ik hem niet hoef, dat ik niet aan de tony-hype mee wil doen. Niets is minder waar.  Ik wil hem wel maar kan er letterlijk mijn tanden niet in zetten, de laatste kiezen en tanden die ik nog bezit gaan er aan bij zo'n supergrote stevige "bite".
Denk dat ik hem maar in mn fonduepan laat smelten, in die oranje met paarsebloemetjes. 
Voor op de foto...

Even in spiegelbeeld anders plaatst fb hem niet.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen