maandag 18 oktober 2010

Veertigplusser

Ik zit al weken in een proces waarbij ik me bewust ben van mijn eigen ouder worden. Ik voel niet zoveel verschil met 10 of 15 jaar geleden, maar nu mijn ouders rond de 70 zijn en zij hun lichamelijke tekortkomingen krijgen ben ik me bewuster dan ooit. Ik heb gezocht naar de positieve kant, het leven zou toch beginnen na je veertigste? Tja, de maatschappelijke beeldvorming is niet zo om vrolijk van te worden. Neem nou de reclame. Ik moet vifit drinken om alles aan te kunnen, met een supradyntablet erbij voor de energie, dan zijn er nog van die kant en klaarpakketten(merk even kwijt) waardoor ik nog beter kan multitasken...Waarom moeten vrouwen zo fris en fruitig blijven? Doe mij dan maar de kaasreclame. Die van de boer zoekt kaas...stuk.En de milner gerijpt....
Een 40+ kaas is een goed gerijpte kaas; vol van smaak, beetje aan de vette kant, stevig (dus goed beet te pakken)en vaak ook pittig. Maar het laatste hangt van het soort af natuurlijk.
Ok, ik ben dus een 40+ kaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten