zondag 14 augustus 2016

Ikee..ja!!

Was het vroeger een echte zaterdaguitstapje, nu is het voor mij shoppen als dat je je boodschappen doet in AH: winkelen bij Ikea.
Vak bespot en neergehaald vanwege de standaard meubels, het soms ontbreken van schroeven of juist de gaten, de niet altijd makkelijke gebruiksaanwijzing, toch is en blijft het de winkel waar je betaalbare "easygoing" meubels vandaan haalt.
En een dagje uit is het nog voor velen, patat met Zweedse ballen, een tweede bakje koffie met je Ikea family pas, wat maakt het uit.
Als je beter kijkt op de website en zeker in de catalogus die bijna weer door de bus komt vallen(heeft de Postnl een hele kluif aan 22000 stuks, bestickeren, afvinken en de rest!), dan vind je toch zeker mooie design meubels, leuke handigheden en wooninspiratie.
Gister zocht ik op de website naar bedbanken, studenkamertips voor zoonlief die het ouderlijk nest tweevoudig heeft verlaten en wat ziet mijn oog:
wooninspiratie. Genieten. Dat ook een eigenzinnig interieur met even bijzondere mensen als eerste onder de aandacht wordt gebracht.
Ik heb er een fotocollage van gemaakt, maar is echt de moeite waard om te lezen en te bekijken.
Mijn winkel nummer 2: Ikea.
Aandacht maakt alles mooier, dus lees en kijk!

2 opmerkingen:

  1. Ze hebben inderdaad weer hele leuke items. en betaalbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vind het ook een leuke winkel! En je kunt zoveel kanten uit en je eigen fantasie erop loslaten. In de loop van de jaren hebben we ervaren dat het ook nog eens kwaliteit is!
    Alleen ... ik word wel eens moe om de hele winkel/toonzaal door te moeten gaan als je voor één enkel dingetje komt!

    BeantwoordenVerwijderen