maandag 5 september 2016

Beestjes

KInmiddels een pot vol.Een grote verzameling kleine beestjes: konijntjes, muisjes, hondjes en nog zo veel meer. Misschien een enkel lieveheersbeestje
Ik weet nooit wanneer een dit vaccuum mini asiel mag verlaten en niet ook niet wie als eerste aan de beurt is
Het komt zoals het komt, als er weer een idee is, of een bijzonder plekje. Er kan me zomaar iets te binnen schieten en dan kan ik zo blij zijn als er weer een diertje een nieuw onderkomen krijgt.
Kleding en gebruiksvoorwerpen vooral die met technisch vernuft daar kan ik makkelijker afstand van doen dan zo´n liefdevol klein schepseltje dat hoogstwaarschijnlijk met evenveel liefde ontworpen en gemaakt is.
Ik heb een buurvrouw die van kabouters houdt, logisch zijn ook kleine schepsels en ik vind ze geweldig, die beleven natuurlijk ook avonturen. Ik kan me er in vinden. ik volg ze op facebook.
Insecten zijn ook beestjes, ook zeer mooi om naar te kijken, aanraken hoeft voor mij dan net weer niet en verzamelen, of eten.... nou nee. en een nest hommels die net onder de loungebank een eigen huis hadden gemaakt was een pijnlijke ramp.
Beestjes in een pot. Een spin die de weg naar buiten kwijt is en even geholpen moet worden.
Die reist er tijdelijk in, mag gelijk naar buiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen