zaterdag 27 november 2010

Footloose

Afgelopen week liet ik s avonds, zeer laat overigens, Pucca nog een laatste plasje doen in de tuin.
Hoewel het de dagen ervoor al erg koud was, waren we beiden erg verrast toen we sneeuw zagen liggen.
Zelf dacht ik gelijk aan het feit dat ik de dag daarop moest autorijden, voor Pucca was het een ander verhaal.
De kou overviel haar en ja, jakkes wat ligt daar op het gras. Ik heb een hondje nog nooit zo overdreven zien ruiken en voelen.Natuurlijk maakte ze gelijk aanstalten om weer naar binnen te gaan, maar dat liet ik niet toe. Dus toen maar een tweede poging. Met de pootjes trippel trappel razend vlug het gras op en af. Dan toch maar even rechts op het stoepje.
Pucca heeft een jasje, jaar nul, ik geloof dat ik dat vintage moet noemen, die van Tosca is geweest .Tosca was de poedel die wij vroeger hadden, dus dat jasje is ook wel zo'n 30 jaar oud. Maar mijn hond-lief vind het niks. Ze blijft er stokstijf in staan (dit doe ik echt NIET aan) heeft geen "call me old fashioned " gevoel.
Kleine Pucca puk is niet alleen chihuahua maar vooral: HOND. Gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten