dinsdag 23 november 2010

Meesterlijk meesterschap.

Nog nooit zag ik TomWaits zo goed als in de rol van de geflipte advocaat in de film Dracula, zoals hij "Masterrrr", uit spreekt is meesterlijk. Hoe het uit zijn mond komt.
Wanneer ik het woord master tegenkom moet ik gelijk aan hem denken. Of aan "Master and servent" van Depeche mode. Ik wist vroeger niet eens dat dat op sm sloeg.
Masterchef is nu hot item op t.v., maar kan me niet echt bekoren. Respect voor de kooktalenten, maar al jaren op de BBC gezien en ja, dat was ook meesterlijk. Het zijn de mensen, de bijzondere sterke eigenheden die het zo boeiend maakte. De koks die je hier ziet(de bazen), zien er in mijn beleving niet zo appetijtelijk uit, helaas. Zou er geen beschuitje mee willen eten. Denk eens aan Jamie Oliver en Nigella Lawson, dan wil je wel eten.Ik kan me niet herinneren ooit een master label aan hen te hebben zien hangen.
Programma's met hoog competitie gehalte zijn erg in. Koken, zingen en dansen. Koren bij de eo...
Zou er een competitie mogelijkheid zitten in sm-ers en reikimasters?Leuk voor op t.v. en mag je dan ook stemmen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen