woensdag 17 november 2010

Recht zo die gaat...

Inmiddels ben ik de 50 gepasseerd, time flies when you are having fun.. Nou ja fun, ik heb het natuurlijk over autorijlessen. Echt leuk vind ik het niet. Het zijn vele handelingen per minuut en dat gaat mij in dit geval niet gemakkelijk af.Ik heb altijd het gevoel dat ik het nooit helemaal goed doe. Dan kijk ik weer net niet in de juiste volgorde in de spiegels, dan is mijn plaats op de weg niet goed....Ik word er opgefokt van.
Onlangs was ik 3 weken ziek en toen heb ik niet gereden. Ben ik gelijk weer uit me ritme. Zucht, heb van de week bijna iemand van de sokken gereden. Daar werd ik niet beter van.
Ik trapte er eerder harder door op de pedaal. Tja, als ik autorij kun je maar beter even wachten met je eigen deelname aan het verkeer. Maar ik rijd nu wel vaker,geen vaste tijden,dus: beware!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen