dinsdag 12 maart 2013

Go with the Flow

(www.dottieangel.blogspot.nl)
Moeders belt me op om me te vertellen dat ze een geweldig you tube filmpje heeft gezien en dat ik dat even moet bekijken. "Dottie Angel, heet ze en moet je maar eens kijken. Ze woont zo mooi en maakt hele mooie dingen, ook echt iets voor jou." Nou vat ik dit even samen in één regel, in werkelijkheid word ik met enthousiasme overspoeld met een lang verhaal, wat me op het moment van bellen niet goed paste.
Ik had net mijn oude woning ontdaan van de laatste stukjes tapijtresten en was uitgeput. Dan kun je net zo goed tegen de muur gaan praten, want veel info krijg ik dan niet binnen.Ik onderbreek moeders en zeg dat ik er later naar zal kijken. Of ik dan wel even de nieuwste Flow wil gaan kopen. Túúrlijk.

Later in de winkel valt mijn oog op de "simplify your life" van Flow en omdat ik was niet alleen gelijk gecharmeerd van de titel , maar ook van de vormgeving, die gelijk maar meegenomen.
Thuis neem ik mijn moment en ga ik op bed lezen en kijken. Een golf van inspiratie ging door me heen.
En het aanreiken van webshops/sites en blogs... ik heb er gelijk een aantal opgeschreven om toe te voegen.
Ik schrijf ook al een tijdje blogs, maar was het laatste jaar niet meer zo actief.
Later die dag ging ik met beide bladen naar moeders en ze laat me zien dat Dottie Angel op de voorkant van de Flow staat en toont me het you tube filmpje. Geweldig vind ik het en eigenlijk ben ik ook wel onder de indruk van mijn moeder dat zij (71 jaar) zo internet actief is en dapper creatieve invullingen zoekt en onderneemt. Ze is weer gaan haken en wil weer breien.
Ik ook, maar de flow zit er nog niet echt in bij mij. Er is nog het één en ander te simplify-en.


1 opmerking: